18 Aralık 2008 Perşembe

what a wonderful world

3 yorum:

  1. peki senin kafandaki planlardan birini vakti zamanında özal'ın da düşünmüş olması?

    http://www.renkhaber.com/haberler/Guncel.15/Ozal_Turkiye_nin_adini_degistirecekti/9203.html

    YanıtlaSil
  2. hay allah terbiyesiz blogger haber vermedi yorumunu. neyse ben hiç hatırlamadım memleketin adını değiştirme isteğimi. ama dediğine göre kesin düşünmüşüm demek. iyi de neden? hatırlıyosan de bakalım pek merak ettim.

    ayrıca bu haberi renk haberde okuman da ne güsel.

    YanıtlaSil
  3. yardımın için teşekkürler koşturmacasında, birilerini eve bırakmış/evinden almış, size dönmekteydik. her zaman ki gibi ipe sapa gelmez sohbetlerin içinde bir yerde sen, ülkelerin isminin değişebileceğinden bahsediyordun. bunun üzerine geyik dönüyordu. yiğit ülkesi olarak değiştirmek gibi bir fikir de bu geyiklerin arasındaydı. ben geyik diyorum; ama biliyorum ki esasında fırsatını bulsan senin için ciddi bir girişim olur. üşenmez yapabilirsin. her konuda üşensen de o konuda üşenmezsin.

    YanıtlaSil