1 Şubat 2009 Pazar

başkanım

Savaş 3 nolu birlikteki aslerlerimin yarısını deniz yoluyla okla işaretli yerdeki kaleme saklamamla başladı. aslında hayır cümle saçmaladı diye öyle dedim çoktan saklamıştım onları çıkarmamla başladı. 2ye böldüğüm 3 nolu birlik kaanın 9una saldırdı. sayı olarak eşittik heralde de feci bozguna uğradım tüm ordum mefta. onda da 3-5 mancınıkla 20-25 atlı kaldı.

o aralar kaan 6 nolu birliğiyle surlarımı yıkmış ana merkezime giriyodu ki üstünde gizlediğim birlikten haberi yoktu bi çapraz eteş allah rahmet eylesin.

kaanın 8 nolu birliği inanılmaz kalabalıktı 300 mancınık ve top. priest in gücünü bilen ama doğru kullanamayan kaan önce priestlerimin salgın hastalığına yakalandı sonra da 1.ordum tarafından yendi yutuldu. bundan önce de 8'in bir kısmı 2nolu ordumu surları murları yıkarak darma duman etmişti. 8 i dağıtmanın gazıyla 1 numerolu ordum 4 numaralı orduyla beraber 7 ye girişti allah rahmet eylesin. yukarda kalmış az biraz bişeyi vardı onları da 5 halletti sağolsun.

ya ya böyle işte. bence kaan çok pis yenerdi de aç gözlülükle popüleyşın limitini aşmak için tüm işçilerini öldürüp 3-5 altın gelsin diye tüm binalarını kendi elleriyle yıkmasaydı. tecrübe diye de buna diyolar heralde.

he kırmızı çizgi neden kesik kesik 4 saat savaşmıyoruz dedik bu da akıllı ya boydan boya sur çekmiş dedim pezevenk olur mu öyle şey ben oyunun hemen başında gelip seni sura hapsetseydim olur mu kabul etti yıktı araları.

bir empayır ört hikayesi dinlediniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder