13 Ağustos 2009 Perşembe

zombi filmleri

hiç işim olmadığı halde zamanında üye olduğum yerlere hayret ediyorum. misal dünyanın en salak ama tutan internet işi twitter da üyeliğim varmış ta ne zamandan. neyse konumuz paypal. iş düştü üye oliym dedim zaten üyesin dedi iyi şifreyi öğrendik falan. kredi kartı bilgilerini gir dedi girdik devam çat 1.bilmem kaç dolar hesabınızdan çekildi ekstrenizde bi kodumuz olucak onu girin ki kredi kartı onaylansın diyo. allala sen bana dedin mi para çekicem diye? yok. neyse enteresan geldi çekicem demeden çekmesi. yani onaylandıktan sonra senin hesabına yatırılıyo para da çekmeden önce uyar kardeşim. he burdan girmek istediğim konu paypal bu yöntemi değiştirmezse türkiye pazarından istediğini alamaz. kim uğraşıcak onla yı geçtim teyze amca bulamaz o şifre neyim şeyini. yani internet bankacılığına giricek de ordan ekstre ordan şifre şifreyi oraya giricek yazarken yoruldum, manasız. o kadar güvenlik istesem bilgisayarı internete bağlamam. hoş kaspersky özellikler sonda kullanıyorum google a bile girerken bana soruyo o yüzden güvenlik açısından götüm bu kadar havada da meselemiz o değil.

meselemiz zombi filmleri .com. bakalım görelim. zombi filmleri, zombi oyun, zombi oyunları.
"zombi oyunları", "zombi filmleri".
bunlar da google için manasız devede kulak falan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder