10 Ekim 2008 Cuma

kurtlar vadisi

dün geç kaldım sandım da tesadüfen yakaladım kurtlar vadisi'nin bu sezonki ilk bölümünü. kurtlar vadisi'ni aşağılayan kesime yazıyorum bu yazıyı. aslında adam olma ihtimaliniz önümüzdeki bi 10 yıl içerisinde yok ama 10 yıl sonra akıllanırsanız(belki) ygt demişti dersiniz.

sevgili canlarım,
kurtlar vadisi şu an ekranlarda olan en kaliteli yapımdır. Görüntüsü, senaryosu, yarattığı atmosferi, -beğenirsiniz beğenmezsiniz- yarattığı kültürüyle çok çok başarılı bir televizyon dizisidir. sizin beğenmeme sebebiniz çok tabii ki de bir ikisini sayalım.

1-böle kurtlar vadisini krolar izliyo, mafyacılık falan övülüyo, gençler oradan görüp birbirini öldürüyo.

Şimdi bu söylediğiniz şeyler 2. şıkla çok fazla alakalı. dünya sinema tarihinde yeri çok büyük olan "Baba" serisinin adını bile andığımda dediğiniz laflar anlamsızlaşıyo, uçuyo gidiyo. orda da bu dediklerinizin hepsi vardı sadece "krolar izliyor" önermesi dışında. onun sebebi de onların beyinlerinin sizin kadar hastalıklı olmamasıdır. basit düşün, mutluluğa ulaş. gençlerin birbirini öldürmesinden bahsetmek bile istemiyorum. sen nasıl böyle büyük sosyolojik bir olayı bir diziye bağlayabilirsin?!...

2-türk yaptıysa ı ıhh!

bana göre en büyük sebebi bu. hop başka bir dünya düşündük ve bu diziyi holivud yapmış nbc'de pıraym taymda yayınlanıyor. %90 ihtimalle cnbc-e alıyor, yayınlıyor. ne derdiniz? siz yorulmayın ben cevaplayayım dizinin çıktığı saatlerde bilgisayarın başında "nete düşse de indirsek" derdiniz.

son olarak da şunu söyleyeyim ki bu sezonki ilk bölüm gibi bir dizi bölümü ben hayatımda izlemedim. dantel gibi işlenmiş ve sezonun sonunun şimdiden belirlendiği belli olan bir senaryo, marka olmuş bir isim ve alt markaları karakterler, yeni sezona çok cesur bir giriş...

sözün özü. kimseye izleyin demiyorum. dizinin devamı için sizin izlemeniz falan da gerekmiyor zaten. diyorum ki izlemediyseniz, izleyip anlayamadıysanız, entel(?!) olucam diye kaliteli türk yapımlarını kınayıp dışlıyorsanız susun arkadaşım konuşmayın, yokmuş gibi davranın.

saygılarımla(laf olsun),
ygt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder