17 Ocak 2009 Cumartesi

kaşiftir o

şimdi unutkan ve düzensiz biri olduğumdan burayı tutuyorum lazım olduğunda araytıyorum buluyorum falan. he düzensizlik artık ruhuma işlemiş ki buraya bir link eklerken "böyle bişey var bakmalı" diye eklemişim çoğu vakit so bulamıyorum arattığıımda. neden söylüyorum bunları çünkü mehmet yiğit yeni neler keşfetmiş demiş. kıta sanki. farketmiş, farkına varmış diyelim. ben öncelikle daha demin "aldatılmış"la "aldanmış" ın aynı şey olup olmadığını düşündüm, bi karar veremedim. eğer sözlük anlamları aynıysa ilginç zira aldanmak hiç de kötü bişey gibi durmuyo.

buraya kadar hala girişti. blogblogu'nda da bir türlü giremiyorum konuya, büyük sorun. ne diyodum buraya zaten yeni farkettiğim, istediğimde bulmak istediğim şeyleri yazıyorum. en son blip.tv yazmışım.

Flv Player
Ah ne güzelsiniz
The Woork Handbook
Buradaki 5. Shakespeare.
Whitespace
Yenimecra.org'un açıldığı zamana göre süper proje olduğunu farkettim.
Bunlar böyle. Aklımda fikrimde bir tek televizzzyon var.

son olarak da google diye bi site açılmış. google.com. güzel bir arama motoru.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder