3 Ocak 2009 Cumartesi

Media Player İle Çal

bilmediğim bi yerde(hiç gitmediğim bir yer) adını bilmediğim ev bölümünde(evin ön kısmı) adını bilmediğim şeyin(sallanan koltuk) üzerinde yatıyorum. kafam johnny cash in dizinde. o oturuyo. yaşlı hali. ölmeden bir gün önce. uzağa bakıyorum. bişeyler anlatıyo. önemli değil. cocaine blues'u söylüyo. gülümsüyorum. bitiriyo. öksürüyo. hasta, ikimiz de biliyoruz. bir kez daha öksürüp boğazını temizliyo. ring of fire'ı söylüyo. çok güzel söylüyo. çok. sülalemi siksinler ki inanılmaz güzel söylüyo. her tarafım titriyo. hala titriyo. satisfied mind ı söylüyo. bitirdiğinde ben bu şarkıyı sevmiyorum diyorum sessizce. ama uyukulu bi mursamazlıkla değil. uykum yok artık. baya bi sessiz kalıyo. if i were a carpenter'ı söylüyo. june carter'sız bi if i were a carpenter... allahtan kafamın içinde june da söylüyor. duyabiliyorum onu. dünyanın en güzel şarkısı. yan yana olmasalar bile dünyanın en güzel şarkısı. sigara yakıyor. çoktan bırakmıştı halbuki. nerden çıktı acaba. söylemeyi unuttum bunları yaparken sol eli çoğunlukla saçımda. of. of. elini çekiyo saçımdan. görmüyorum napıyo. i walk the line ı söylemeye başlıyo. hiç o kadar güzel söylememişti. öldü. bi gün sonra öldü. kafamda hala walk the line çalıyo. başka bir şarkı var mı yoksa liste sonuna mı geldi bilmiyorum.

taslaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder