14 Ekim 2009 Çarşamba

2

observe and report benim sinemadan anladığım şeye uyan hoş bir film. de not düşmek istediğim abd bağımsızı diye bir akımın varlığı. önceleri abd bağımsız sinemacılarının çektiği bağımsız filmler olarak başladı sonra baktılar ki filmlerin dilini insanlar sevdi şimdi koca koca firmalar deli gibi "amerikan bağımsız sineması" tarzında filmler yapıyor. yani bundan birkaç yıl önce büyük hollywood stüdyoları dışında çekilen abd filmlerini nitelemekten kullanılan "abd bağımsızı" şimdi bir akım, tarz. başka bir yerde duymadım yazmak lazım bi ara. bence hem dünya sinemasının hem de hollywood'un kurtuluşu burada. kurtuluş dediğim yeni bir soluk, değişim falan. dogma 95'ten sonra adından söz ettirebilmiş bir akım duymadım. dogma da tutmadı zaten.

ayrıca dekstırı övdüm şeldını unuttum. the big bang theory nin 3. sezonunun 3. bölümü öyle güzeldi ki 4. bölümde gülemedim. ama o muhteşemliği her bölüm bekleyemezsin yok öyle şey. hatırladığım two guys, a girl and a pizza place ın super bowl'lu kokarcalı bir bölümü vardı ki o da aynı derecede muhteşemdir. he bak onun cadılar bayramı bölümü de süperdi. cadılar bayramı demişken family guy'da köpeğin annesini doldurulmuş bulduğu bölüm de enfesti. eee sonra mwc'da no maam üyeleri dağa mı neye gitmişlerdi orda gitarlı bi herif vardı bölümden bi tek onu hatırlıyorum ama şogüzeldi. bu kadar heralde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder