7 Ekim 2009 Çarşamba

6-7 ekim

bu gösterilerdeki, olaylardaki en garip değişim orantısız gücün(şiddet) taraflar arasında yer değiştirmesiydi. yeni izledim polis arabasında iki polis var, trafikteler bir yere kaçamıyorlar. teröristler(evet) arabanın etrafını çevirip taşlıyor. ben polisin yerinde olsam sıkardım. hiç de çekinmezdim. çünkü her türlü onlarca insana karşı canını koruyosun, iki de devletin otoritesini korudum nutku atarsan 1 gün yatmadan çıkarsın. adam yapmadı, havaya sıktı. he bu zorunlu da olabilir önce uyarı ateşi aç sonra vurabilirsin diye o kadarını bilemiyorum da oradaki polisin soğuk kanlı davranması büyük başarıydı. 3-4 aydır "benim görebildiğim alanlarda" polisin iyi çalıştığını düşünüyorum. ve son olarak hiçbir işe yaramayacağını bilerek bir de buradan sesleneyim sinirli solcu arkadaşlara: böyle adamlarla aynı eylemlerde bulunmak, onları saf dışı bırakamamak en fazla size, bu ülkedeki sol kesime zarar verir. havadan gözlem yapan silahsız helikopteri düşürme isteğini ülkenin düşünme iradesi olan kesiminden hiçbir teyzeye anlatamazsın, yandaş bulamazsın. amcaya hiç anlatamazsın ağzını burnunu kırar zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder