2 Ocak 2011 Pazar

sıralı

aşağıdakini yazdığımdan beri bir mutluluk var. hedef koymak biraz yardımcı oluyor. saklamaya gerenk yok. doğum günü hediyesi aradım kendime forum bornova'da(forum istanbuldan önce açılmış) saatlerce. bi bok bulamadım ben de teselli hediyesi olarak kablosuz maus aldım. kesmedi tabi. dedim ki yiit zamanıdır artık. git beyrut'a. siktiğimin karısının buz gibi hostelinde de kalma. git güzel bir otele yerleş, son gittiğinden 10 kat güzel beyrut'un(savaş yeni bitmişti) tadını çıkar. he bak bu motive edecek bir şey. sonra etrafımda bir sürü memur var tüp taktır tüp taktır diyolar. hani aklıma yatar gibi. ordan da dedim ki otomobil uçup gitsin o zaman. yavaş yavaş sindire sindire, hafif suriye bol lübnan. he bu da iyi. bunda karar kılmıştım. tarih düşündüm kış mı yaz mı? yani kışını çok sevdim yazın her yer turist kaynayacak. ama kışın çıkmak da sorun olacaktı yurt dışı izni alıcan ankara'dan falan. hmm bilememiştim.

gecenin bir yarısı volvo'm çekti şunu gördüm.


yeni c70. dedim evet hediye budur. nasıl olsa büyük ikramiye bana çıkacak alıp bunla giderim beyrut'uma. farkettiğiniz üzre çıkmadı. bir sürü kredi hesaplaması yaptım, adım oktay olmadığı sürece yakın zamanda(1-2 gün) bu aslan parçasına sahip olma ihtimalim yok. hmm galiba sıralı otogaz güzel bir şey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder