1 Mart 2009 Pazar

Mission Failed

Evet 5 Mart'a sözüm vardı Dünya kurtulacaktı da olmadı, kısmet değilmiş. Olmayacağından emin olduğum şu gün de geri sayımı durdurdum. Neyse bunun hakkında söylenecek çok şey var da burası yeri değil. şöyle bir karışık girelim bakalım kolay değil neredeyse bir ay.

amerikalılar filmlerde "bol şans" dedirtecekleri zaman fransızca söyletiyolar ve sanırım okunuşu türkçeyle aynı. sadece fransızca konuşuyo taklidi yapıp bol şans diyolar.

men in black serisine bayıldım. yani filmde bi bok yok da matrix in falan götüne koyarmış(bunu açmam lazım da üşendim). ayrıca usa bayrağı gözükmeyen tek holivud yapımı bu mu ben mi göremedim?(2. filmde çük kadar gözüküyo da 1 de yok sanırım)

oscar hakkıyla verildi hindistan piyasasına giremeyen holivudun oscarı başka filme vermesi beklenemezdi, beklenen oldu. slumdog milyoner de benjamin batın ın bilmemnesi de boktan filmler. beş para etmez. yarışanlar arasında en iyi film wrestler dı. en iyi erkek de miki ruk'a.

nasıl tom henks forrest gump'dan daha forrest gumpsa miki ruk da koçtan daha koç, randy'den daha randy'dir(dikkat büyük laf).

benjamin batın forrest gump ın yeniden çevriminden öteye gidemez.

holivudun amish'lerle ilgili bir planı mı var? nasıl tesadüfse ardı ardına 3 filmde amish görmek?

"sex road" un unrated versiyonunun "unrated" tarihinde altın bir basamak olması?

v for vendatta yı çeviren sevgili kardeşim raskolnikov'un harikalar yaratmasına ne diyeceksiniz peki? şaka gibi bir çeviri öpüyorum.

zombi filmleri üzerine araştırma yapmamın gerekmesi

çok önemli: eğer bir gün zombi filmi yaparsan yeni bir şey yapmaya çalışma. asla. gayet basit. zombi koşamaz, alet kullanamaz. önce bir virüs yayılır sonra birileri farkeder ve bi yere sığınır. başka biyere gitmeye çalışırlarken yarısı ölür. gittikleri yere vardıklarında da film biter(tercihen mutsuz son). bu kadar basit. valla. sakın. sakın diyorum nefsine yenik düşme.

george romero tüm zombilerin babasıdır. muhteşemsin adamım seviyorum seni. tüm filmlerini izlemeden, filmlerdeki alt metinleri düzgün okumadan bu adama "en iyi zombi filmi yapan" diyen herkesin götü sikilsin.

ayrıca monkey shines i izleyip bu adamın "en az" hiçkok kadar başarılı gerilim yaratabildiğini göremeyip, önüne yüzlerce milyon dökemeyen yapımcı olduğunu sanmıyorum. demek ki romerocum kabul etmiyor bu teklifleri, gayet de iyi yapıyor.

hidrofil sargı bezi nin kutusu uzaktan napoliten e benziyor, nice canlar yakıyor.

kuduz aşısı acıtmaz da tetenoz 2 gün ağrıtır.

ısırıp kaçan köpeğin götünü siksinler.

kuduzla zombi arasında büyük bağlantılar var hadi okuyan bunu da bilsin.

aslında unutmamam gereken bir sürü şey vardı da buradan başka not alacak bir yerim olmadığından unutmuşum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder