11 Mart 2009 Çarşamba

not

çok hızlı not alıyorum sonra uyuyorum.

pineapple express i yaklaşık 5 aydır indiriyorum sanırım. hep ilk gözden çıkan o oldu. çok ayıpmış. amerikanın şan of ded i gibi. yakın yani.

seven pounds(yedi yaşam) bu cuma vizyonda. çok memnun kaldım. mib le sevdim, henkok da kararsız kaldım, bu filmde emin oldum ki wil simit iyi adam. yok çok ciddi söylüyorum çok çok güzel bir film olmuş. öpüyorum.

nerdeyse unutuyodum seven pounds da "ezra"yı canlandıran woody harrelson'ın fanatik bir hayranı olduğumu söylemem gerekiyo. çok nefis bi adam. çok şey söylerim de bu kadar şimdilik.

wanted' da arabayla yapılabilecek aksiyon/komedinin son noktasının yapılması.

role models ın 2. yarısının feci eğlenceli olması da fenaydı. şu frp mi ne deniyorsa işte o da enfes heyecan. ayrıca başroldeki adam 500 yıldır zibidiyi oynuyo yazık ona.

fizy.org var çok sevdim. tink simpıl.

çekmem de çekersem "yalan" hakkında çekicem.

uv kitaplığım var artık. hayatımda ilk defa var. içinde kitap bile var.

iyi geceler yiğit. sanada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder