14 Mart 2009 Cumartesi

pankart


Yukarıdakini açamayan aşağıdakini ne de güzel açmış. Takım gibi taraftar da parasız iş yapamıyor sanırım. Hoş takım paralı da bi bok yapamıyo da benim meselem değil o. Da yorum yapmadan edemeyeceğim büyük bayrak olur, afiş olur sponsorun logosunu kabul ederim de bu bildiğin reklam. Taraftar bir şirketin reklamını açarken ne hissediyor? Başka hangi takımın taraftarına reklam afişi tutturabilirsin? O değil şimdi bunlar kesin fb taraftarı değildir de azizin tuttuğu adamlardır=) Aslında aşağıdaki fotoğraf o kadar önemli ki fenerbahçeyi, tribinünü tanımak için. O kadarını siz düşünün.
Hoş fenerin pankart arası ne zaman iyi oldu ki? Azizi suçluyolar afişe, pankarta izin vermiyo diye de adam iyiliğiniz için yapıyor be kardeşim.

3 yorum:

  1. o reklamın altında kalan taraftarların pankartın üstünde ne olduğunu bildiğini düşünmüyorum. fotoğraftaki sancaklardan anladığım kadarıyla telsim tribünü orası ki telsim tribününde sık sık büyük bayrak veya pankartlar açılır ünifeb ve grup ck tarafından. bu da onlardan biri sanılmıştır. yönetimin bu yaptığı rezalet tabi ki ona diyecek laf yok. yönetimle ilgili ne düşündüğümü de biliyosun da ah bişey olsa da fenere laf soksam diye uğraşma lan.

    YanıtlaSil
  2. lan demiycem diyorum da tutamıyorum kendimi şimdi sen diyosun ki yönetim bu reklamı yukarı çıkarmış, taraftarı fener bayrağı, afişi diye kandırmış da açtırmış. yani olabilir mi allasen böyle bişey. o kadar mı mal bu fenerliler?(why not?) bu olayın yönetimle hiç alakası yok onlar elbet ister kulübe para gelsin falan. reklam açan taraftardır acayip olan. son cümlen için de ben uğraşmıyorum fenerliler kendilerine sokturtmak için uğraşıyor diyorume.

    YanıtlaSil
  3. memet seni burada bulabileceğimden emindim.

    YanıtlaSil