11 Eylül 2009 Cuma

cızzt

galiba sevgili mehmet demişti saçmalamaya müsait olduğu zamanlardan birinde, kafayı geri atarak:

-Ne boktan bi zamanda yaşıyoruz lan bulunabilecek herşey bulunmuş, icad edilmiş ya da keşfedilmiş.

he hemen muhteşem yiğit olarak tepkimi koyup olur mu lan denyo o zamanlardaki insanlar da senin gibi düşünüyodu dan girmiştim. bana onu bunu bırak mesela ne seni x in bulunduğu zamanki gibi şaşırtabilir demişti. x i hatırlamıyorum da tv, ampul, uçak, telefon gibi pek muhteşem şeylerden bahsetmişti de o an bir cevap bulamamıştım. he bulamamıştım da kabul de etmemiştim tabi dediklerini.

kablosuz elektrik aktarımı. şimdi bununla ilgili çalışmalar yapılıyomuş da ne aşamadalar bilemem. elektriği kablosuz bir şekilde aktaran adam yüzyılımızın dahisidir, mucididir. allahı var süper buluş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder