13 Eylül 2009 Pazar

sok

hiç okumadım kim ne demiş ne yazmış diye de eminim ki mesela erman toroğlu hakemde hiç suç bulmamıştır. hani en fazla şöyle bişey demiştir : hakem birkaç hatası hariç iyice bi maç yönetti. şimdi 5 mi 6 maç mı oldu süper kupa maçından itibaren bilmiyorum da hiçbirinde karşı takımın elini göremedi hakemler. lan hepsinde de mi? hakemin görmemesini geçtim bu kadar maçın hepsinde de mi elle oynanır? hadi oynadın hiçbirini mi hakem görmez? görmiycekse siktirsin gitsin esas mesleğini yapsın arkadaşım hakem olmak zorunda mı? 80-90 lardan eline sözlük gözüne gözlük tezahüratları geri mi dönsün? ya da 2000 lerden satanist hakem? yüzyıldır süren eyyamcı hakem? tribünde, evde, kahvede edilen "münferit" küfürleri saymıyorum bile. kim yemiş bu güne kadar bu kadar küfür? geyiğe gelince yapıyoruz yazık lan adamlara ne küfür yiyolar diye. az bile. nasıl da kaldırıyorlar onu anlamıyorum. küfür kaldıramayan hakem istiyorum. kendine küfrettirmeyecek düzgünlükte hakem istiyorum. tribünden küfür geldiğinde tribüne tırmanıp 1-2 taraftar yumruklayabilecek şerefte, kararına o kadar güvenen hakem istiyorum. sözlerimin hepsi orta hakemleredir. yan hakemi anlıyorum çünkü inanılmaz zor iş. ben her maç 2-3 ofsayt kaçırmasını anlarım. he onlardan biri gol olursa küfrederim de içi boş, laf olsun diye edilmiş küfürler. salyalarını akıta akıta yerde kıvranan beşiktaşlıya kafa atıp, üzerine çıkan adama sarı kart gösteren hakemi taksim'de sallandırsınlar mı? az bile. lan hadi ona da eyvallah sikik kurallarınız onu emrediyo diyelim(ki yok öyle bişey) yerde kıvranan adam neden sarı görüyor? takımdaşının üzerindeki adamı iten adam neden sarı görüyor? öldürmediği sürece her hareket sarı mı? he bi de şurdan bakalım. beşiktaşlı iki oyuncu direk sarı gördü galatasaraylı maç durunca zart zurt. maç durana kadar o ibne girdiği gibi bi gol atsaydı nolcaktı? bu mu kural? kuralı yazana sokiym o zaman. işte o an tribünden bi delikanlı inip hakemin çenesinin altından tornavidayı sokup gözlerinden çıkarsaydı o gariban hapis yatmayacak mıydı? he futbol bu kadar önemsenir mi cart curt. önemsenmez ama önemseniyo. dediğim şeyi anın heyecanıyla yapacak yüzlerce insan var. demek ki hakem de mevkisinin, görevini bilecek, ona göre davranacak ya da 2 satırlık istifa dilekçesiyle siktirip gidicek. el mevzusuna değinmiyorum bile. çizgi mi zart mı diye tartışanın gözüne sokayım. ben sarı sanıyodum meğerse kırmızıymış o hareketin cezası. he demek ki neymiş dakka 60 küsür gs 1-0 önde iki kırmızı kartları olacakmış he mi benim canlarım? ve Beşiktaş'ın fena oynamadığı dakikalar. e daha ne diyim. ilk maçtan beri bu böyle. taa süper kupa maçından beri her maç maçın gidişatını değiştirecek kararlar Beşiktaş aleyhine veriliyor. hayır sırf hakemi olsa neyse toplu bi saldırı var sezon başından beri Beşiktaş'a karşı. e koyim götlerine de bilin yani. ayrıca burdan lig tv ye sesleniyorum. canlarım şimdi diyeceklerimin Beşiktaş'lı olmamla hiç alakası yok onu bilesiniz. bok gibi maç çekip, yönetip yayınlıyorsunuz. ne bilim diyarbakır-antep maçı falan olsa neyse diycem de koca derbiye atadığınız yönetmene çakiym. ne pozisyon tekrarını 10 dakkadan erken görebildik ne bişeyi. varsa yoksa teknik direktör ve yedek kulübesi izledik. yandaki yorumcu da anlamı olan 5 cümle kurmamıştır maç sonuna kadar. oturun bi ntv de basket maçı izleyin yorumcu görün. oturun espn'de futbol ya da amerikan futbolu maçı izleyin maç nasıl yönetilir öğrenin. ben mi söyliycem amına koyim genel direktörünüze sokiym sizin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder