30 Kasım 2008 Pazar

beşiktaş şiirleri

beşiktaş'ı çok seviyorum. fazla. çocukken çok ağladım onun için. hoş 1-2 sene önce de çok ağladım da artık daha mantıklı seviyorum. uzaktan. uzaktan ama çok. beşiktaş kadar beşiktaşlılığı da seviyorum. aşığım. yıldırım demirören güzelim ahşap binayı yakıp plaza yapmak isteyen puşttur benim için. ama ahşap kadar kolay yanmayacak birşeyden bahsediyoruz. yandığında tüm türkiyeyi, dünyayı yakabilecek bir takımdan. mehmetle şakalaştık daha bugün fenerin taraftar buluşma mekanı "yuğurtçu parkı"ymış. bizimki "şairler parkı". tesadüf tabi. ama birçok şeyi özetliyor. mantıkla tutulan tek takım olabilir beşiktaş. mantıkla, karakterle aşkın bu kadar güzel, yoğun birleştiği bir sevda. her takımın onun için "ölebileceği" taraftarları olur. beşiktaşlı sadece kulüp için değil dava için ölür. beşiktaş büyük bir dava. çok çok büyük bir dava. sevinmek için sevmedik. salak ve basit bi slogan gibi duruyo ama değil. birçok şeyi özetleyen bir slogan. kim beşiktaşlı olurun cevabıdır. sevinmek için sevmeyenler. ya da sevindiriyo diye sevmeyenler.
"ben muhalif olduğum için beşiktaşlı olmadım, beşiktaşlı olduğum için muhalif oldum"
Eşber Yağmurdereli

En sevdiğim tezahüratın spiker tarafından sikilmesini de koyayım da tam olsun. kumandada spiker sussun tuşu isteyen kitlenin mensubuyum.

başbakanımız sayın recep tayyip erdoğan için daha güzel kaydın linki:
http://www.youtube.com/watch?v=-Ayq90r3VaI&feature=related


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder