5 Kasım 2008 Çarşamba

zeynep özbatur

ilk defa girebildim dersine bugün. bugün de giremiyordum da denk geldi girdik. jalal'le onun dersi birşey öğrenebileceğim 2 derstir bu dönem. dersin sonunda da kavga ettik kadınla. daha doğrusu o benimle kavga etti. ilk başta anlamadım baktım ciddi ciddi kavga ediyo 3. sınıf öğrencisi nasıl böyle bi soru sorabilir gibi salak çıkışlar yapıyo bende kavga etmek zorunda kaldım. sorum şuydu ki
kendini kanıtlamış bir yönetmen misal nuri bilge ceylan eğer parası da varsa neden zeynep özbatur'la çalışsın, zeynep özbatur ona ne ölçüde, ne gibi katkı sağlayabilir?

kadın bunu
koca nbc neden senle çalışsın ki hiçbir işe yaramıyorsun sen ve tüm yapımcılar

olarak algılayıp ilginç bir savunmaya geçti.
neyse ne diyoduk jalal'in dersi kral. kendisi de kral aslında bi ara onun hakkında da yazıcam galiba benden bile çok beğeniyor kendini(ben bu cümleyi anlamadım). zeynep özbatur'a gelecek olursak hoş bir kadın. fiziksel olarak da zihnen de hoş bir kadın. son dakka gölü yememe rağmen sevdim hocalığını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder