9 Kasım 2008 Pazar

fikirfukur

sinema hakkında konuşmayı seviyorum, hatta sevmekten öte zevkler alıyorum. sebeplerini yazmaya gerek yok. bugün yine yeni yeniden sanat nedir'i tartıştım kendi içimde. onun da sonuçlarını yazmaya gerek yok. bir futbol maçı modern sanata göre kesinlikle bir sanat eseri. maç olmasa da bir futbolcunun performansı modern sanat. hazırlanılıyor ediliyor sergileniyor bir performans var sonuçta ortada. dans sanatsa futbol da sanat(moderen). burdan yola çıkarak hoş bir fikir geldi aklıma ama yazmam buraya. fikir sonuçta. aslında film nasıl olur diye de bir tartışmam var kendi içimde. onu henüz sonuçlandıramadım bu fikirle çatışıyorlar az biraz. neyse işte bu filmde mehmet ve kaan başrolde olucak ben yöneticem. aslında yönetmiycem martin o'brein yöneticek filmi ben resim seçicem. daha da aslında onlar da başrolde değiller. karışık oldu da bitmeden anlatamam buradan filmi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder