11 Mart 2010 Perşembe

5 ykr

satmaya kalksan 5 kuruş etmeyecek insanlara reis, başbuğ, üstad, usta, sanatçı, aydın denirken kadına sebepsiz ve şuursuzca bayan denmesi beni rahatsız etmiyor. ama birilerini rahatsız ediyorsa ve rahatsızlıklarını gidermemizin bizim için hiçbir mahsuru yoksa(ki yok) öyle yapmalıyız.

yukarıdaki ünvanların hepsini zorlarsam anlarım, aydın hariç. "biz aydınlar olarak..." diye başlayan insanlar var, emin olun bayan diyenlerden daha büyük bir korku yaratıyor bende. sayın feministler(gerçekten feminist olanlar içindir), yukarıda bayan konusunu çözdük gördüğünüz gibi. hiç düşündüğünüz anlamla o kelimeyi kullanmıyorduk, rahatsız olmuşsunuz bıraktık. biz erkekler kadınlar için nelerimizi nerelerde bıraktık ki bir kelime nedir yani. dur dur bağırma. siz de en az.. ya bir saniye delirme hemen güzel bir şey söyledim. hay allah neyse biraz da her sakal bırakan erkeğe ya da çirkinliğinden dolayı agresif davranan kadına(bak sözümde durdum) aydın denmesini dert edinin. çok daha anlamlı. çok daha faydalı. nasıl kime göre neye göre faydalı? nasıl bir ezber, nasıl bir... neyse gittim ben.

1 yorum: