14 Mart 2010 Pazar

çık artık o bedenden



evde bir yılı aşkın süredir dreambox olmasına rağmen benim bilgisayardan kablosuz şekilde uyduya bağlanıp muhteşem akıcılıkta tv'yi izleyebileceğimi yeni öğrenmem biraz acı olmuş. dreamstream e2 olabilseymiş möhteşem olacakmış fakat enigma 1 uyumlu mu yüklü mü neymiş uydu. o yüzden kaydedemiyorum. ama vardır bir yolu elbet.

çok sevdiğim hobimdir internet. milyon tane uydu forumuna ve oradaki trilyon başlığa bir türlü akıl sır erdiremiyordum. koca koca adamlar uydu konuşuyor gündüz gece. artık hepsine hak veriyorum. büyüğe süper oyuncakmış linux bazlı uydular.

çaki var. hala ruhunu özgürleştirmeye çalışıyor. ya da bedenini. farkmaz.

yol enteresan gerçekten. şöyle sanırım:

ece
|
kablosuz modem
|
sviç
|
dreambox 500+
| -------------- |
uydu işleri ------- illegal kart işlemi
\ ------------ /
dreambox 500+
|
sviç
|
ece
|
mutlu yiğit

teknoloji beni sadece mutlu ediyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder